Masszázs

Minden mozgásterápiát kompletté teszi a masszázs.

img

Alkalmazhatjuk önmagában is, de a mozgásterápia kiegészítőjeként is. Hatékony a megelőzésben, az izmok ellazításában, az anyagcsere javításában és ezek által a fájdalom csökkentésében. Leginkább a gyógytorna mellé ajánljuk, mert nem helyettesíti a kontrollált, célirányos mozgásterápiát.

Általános hatásai:
Közvetlenül hat a vénás- és nyirokkeringésre, s így a szervezet immunállapotát pozitívan befolyásolja. Javítja az oxigén- és a tápanyag ellátást. Az izmok gyúrása fokozza a kapilláriskeringést, mint az aktív izommunka. Viszont nem helyettesíti az aktív tornát.

Javasoljuk:

• stresszoldásra
  • lazításra
  • fájdalomcsillapításra
  • bőr- és vérkeringés, nyirokrendszer állapotának javítására
  • teljesítőképesség fokozására
  • izmok állapotának javítása céljából
  • baleset, műtét utáni rehabilitáció esetén
  • mozgásterjedelem csökkenés esetén
  • reumatológiai betegségekben (pl.: lumbágó, Bechterew-kór, arthrosisok)
  • ideggyógyászati betegségekben (pl.: stroke után, paresis, neuralgia)

Tilos a masszázs: láz, fertőzéses megbetegedések, akut gyulladás, daganatos betegségek, friss trauma, friss műtét utáni állapotban.

Felmerülő kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal!

Hírek és újdonságok

Aktuális újdonságaink!

Ajándékutalvány

Az egészség megőrzésével kapcsolatos ajándék mindig időszerű. Legyen akármilyen idős is az ember, hasznos és garantáltan kellemes meglepetés az ajándék eme formája. Akár szeretteinek, barátainak, kollégáinak adja át a szolgáltatásunkra váltható ajándékutalványt, hozzájárul vele egészségük megőrzéséhez, vagy épp az ahhoz vezető első lépéshez.